GAMER

GAMER

26 Nisan 2014 Cumartesi

DAYZ STANDALONE - 10.GÜN *KAMYSHOVO

Önden Elektro'ya giden Sezo'ya Mosin mermisi bulmasını rica ediyorum. Berezino'da bizden ayrılan Orc, Berezino-Kamyshovo arasındaki yolu tek başına katetmek zorunda.Neyse ki sorunsuz bir şekilde hepimiz Kamyshovo'da toplanıyoruz ancak Çamur piyasada yok.

Kamyshovo'nun Solnichny tarafından girişinde tren yolunun sağına,soluna,sahile ve dağlara bakacak şekilde tam da çizgisel olmayan bir yayılış planlıyoruz.Tepede Long Range Scope takılmış Mosinleri ile Orc ve Section var. Onların hemen hemen aynı hizasında tren yolunun hemen sağında Sezo ağaçların arkasında yere sıfır vaziyette uzanıyor.Sezo'nun 40 metre önünde tren rayının solunda,dağa yakın kısmında Barbar ve onun da 20-25 metre üstünde dağ tarafında Alba... Ben ise ana yol tren yolu arasnda trafo'nun yanında yere yatıyorum.Bu esnada Çamur ortaya çıkıyor ve kendisine de denizin üzerindeki ufak bir adacıkta yer ayarlıyoruz. Artık Solnichny'den Kamyshovo'ya girecek olanların çoğu - eğer dağların en üst noktalarındaki engebeli araziyi saymazsak  - bizim önümüzden geçmek zorunda.

Orc,Section ve bende Mosin var.Alba,Barbar ve Sezo'da M4, Çamur'da ise SKS var. Yerlerimizi aldık ve artık ölmeye/öldürmeye hazırız.

Beklemeye başlıyoruz.Herkes pür dikkat.Telsiz konuşmaları durgun ve hep aynı cümleler;
-Tren yolu temiz.
-Sahil temiz..
-Elektro girişi temiz.
-Görüntü yok...
Bu şekilde 8-10 dakika bekliyoruz.Derken Barbar günün başlangıcını müjdeleyen cümleleri döküveriyor dudaklarının arasından ;
-Sahilde iki kişi var !!!

Sahil kısmı büyük ölçüde Çamur'da . Bir kısmını ben görebiliyorum ama ana hakimiyet Çamur'da..Birisini gördüğünü söylüyor ve vurmasını söylüyoruz. İki el SKS ateşleniyor ve adam yerde !! diğeri ise can havliyle sahil kesimini bırakıp içeri , tren yoluna ve dağlara koşmaya çalışıyor.Burada Çamur sürüden ayrılan koyunu kovalayan çoban köpeği gibi.Ama terk farkla..Sürüden ayrılan koyunu diğer koyunların arasına doğru kovalamıyor da tam aksine kurtların arasına doğru yolluyor. İçeri kaçan adam bir kişiden kaçarken 6 kişinin arasına giriyor.Ben ayağa kalkıp PU Scope takılmış Mosin'im ile bir el ateş ediyorum ve yaralanıyor.Barbar ve Alba da M4 ile adama birkaç mermi sıkıyor.Adam yerde! Hareket etme izni olan Barbar ayağa kalkıp cesetleri kontrol ediyor.Pek birşey çıktığı söylenemez.Hatta hiçbirşey çıkmıyor desek yalan olmaz. Ekrandaki kırmızı yazı servera reset atılacağını bildiriyor.Hemen çıkıp farklı bir servera geçiyoruz.Geçmez olaydık...

Yeni serverda doğuyoruz.Herkes yerinde ve yere yatmış bir vaziyette.Burası da çok kalabalık.38-39 kişi var. Günün ilk kötü haberi ve sonun başlangıcı bu esnada başlıyor.Sezo telsizden vurulduğunu ve öldüğünü söylüyor.Sadece 30 metre arkamdaki ateş sesinden sonra hemen oraya dönüyorum.Çamur hariç hepimiz oraya doğru bakmaya başlıyoruz.Gezici Barbar koşarak olay yerine gidiyor.Ben de Sezo'nun silahlarını almak ve kendisi gelene kadar muhafaza etmek için oraya koşuyorum. Birileri var ve Barbar adama ateş ediyor.Ben de Mosin ile sıkıyorum.Birbirimize olan mesafemiz çok yakın.7-8 metre çapında bir daire içinde 4 kişiyiz.Ben,Barbar ve iki düşman.. adamlardan biri Barbar'ın hemen arkasında telaş içinde koşturuyor..Benim atış pozisyonum kısıtlı.Barbar'ı vurursam direkt ölebilir. Bir el ateş ediyorum emin olduğumda ve adam yaralanıyor.Sonra Barbar can havliyle dönüp adamı M4 ile cehenneme gönderiyor.Bu esnada diğer düşmen ağacın altına pusmuş ve olan biteni kavrayamamış.Ateş etmesine fırsat vermeden Barbar onu da temizliyor.

Telsizden Sezo'nun kıyafetlerini ve teçhizatını toparlayacağımı söylüyorum.Beni koruyun diyorum.Sezo'non silahını çantasını indireceğim derken bir el silah sesi ve ekranımın kararması , ekranda You're Dead yazısını görmem bunların hepsi aynı saniye içinde oluyor.Ben de ölüyorum ve hemen spawn oluyorum.Çok yakında doğuyorum ve koşarak eşyalarımı toplama derdindeyim.Benim eşyalarımı Orc ve Section koruyor.

Barbar kısa süreli aksiyonu atlatıp yerine geçecekken arkadan gelen iki adamdan biri Barbar'a balta sallıyor. Keskin nişancılarımız Orc ve Section  adamı görüyor ancak atış pozisyonu yok.Balta darbesi alan Barbar bir kaç mermiyi de yedikten sonra ölüyor..

7 kişilik takımımızdan 3 kişi öldü ve geriye kalan 4 kişiden sadece bir tanesinde M4 var.Diğerleri yakın çatışma için dezavantajlı. Biz ölenler hızla olay yerine koşuyoruz. Çamur'a iç kesime destek olması için bulunduğu adacığı terketmesini ve diğerlerinin yanına gitmesini söylüyorum. Bizim cesetlerin başına gelen bir kişiyi Orc ve Section temizliyor.Sanki silah sesini duyan herkes soluğu Kamyshovo'da almış.Sahil kesimindeki bir eve girmeye çalışan talihsiz yabancı da Orc'un Mosin'inden çıkan iki merminin muhatabı olup cehenneme doğru yol alıyor.Ortalık oldukça karışık.O kadar ki çalıların arasında yatan Alba da Orc'un Mosin'i ile tanışıyor.Alba is dead.Friendly Fire iş başında.Özlemişiz..

Ben yakın olduğum için hemen olay yerine ulaşıyorum.Yerde yatan herhangi bir cesetten Mosin,mermi,dürbün,yiyecek,şapka ve ne bulursam alıyorum.Tepedeki Orc ve Section'un yanına çıkıyorum. Barbar da üstünde siyah t-shirt ile bize yakın bir yerlerde.Telsiz'den siyah t-shirt var bende diyor.Bulunduğumuz tepeye yaklaşan beyaz t-shirtlü birini görüyoruz ve ona ateş ediyoruz.Kalabalık telsiz konuşmaları esnasında Barbar'ı duymayan Orc arada siyah t-shirt giymiş olan birini daha cehenneme yolluyor.Bilin bakalım kim :) Barbar !!! Orc gününde.Önüne geleni dost-düşman ayırmaksızın indiriyor.

Tüm bunlar olurken tepelerden birileri bize ateş etmeye başlıyor.Section ve Orc daha arkalarına dönemeden ölüyorlar.Aynı mermilerden ben de nasibimi alıyorum ama ölmüyorum.Her yerimden kan akıyor ve ekran siyah-beyaz oluyor.Görüntü flu. Kendimi can havliyle yere atıp önümdeki kayanın arkasına atıyorum.Telsizde yoğun bir uğultu.Herkes gülüyor konuşuyor.Ben de sessizlik talep ediyorum daha ölmedim arkadaşlar diyorum.Yere yattım kanı durdurmak için bandaj yapıyorum diye ekleme yapıyorum.Bandajla kendimi sararken o bulanık ekranda önümde biri beliriyor.Artık son dualarımı ediyorum birazdan öleceğim.Karşımdaki adamda silah var ve beni görmemiş olmasını ümit ediyorum.Silah bana doğruluyor.Can havliyle Mosin'i çıkartıp ateş ediyorum.Adamı vurdum veya vurduğumu sanıyorum emin değilim.O da bana ateş ediyor ve ölüyorum. Bilin bakalım bana ateş eden , silah doğrultan kim ? Çamur ! Friendly Fire iş başında.

Kamyshovo...7 kişi başlıyor 1 kişi sağ kalıyor. Yerde sayısız ceset ve her taraf kan gölü. Yine de güzel bir gün ve artık yarı profesyonel olma yolunda ilerliyoruz.

Gelecek bölüm : Elektro ve Final !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder