GAMER

GAMER

19 Nisan 2014 Cumartesi

DAYZ STANDALONE - 8.GÜN

8.GÜN

Havaalanında işler pek istediğimiz gibi gitmiyor. Buluğumuz malzemeler sadece yemek ve içecekten ibaret. Topladıklarımızın listesini çıkartıyoruz ve ikinci aşamada neler yapacağımızı düşünüyoruz.Dünkü çatışmadan aldığım M4 silahı şu anda altın değerinde ve en güçlü silahımız pozisyonunda.M4 güçlü bir silah ancak aramızdaki bağ güçsüz.Mosin ile kuşandığım hakimiyet ve güç hissini taşımıyor.

Alba, biz havaalanındayken yola  koyulmuş ve bulunduğumuz yere,yani Svetlojarsk'a yakın bir yere ulaşmış. Keza Orc da kendi çabalarıyla aynı mevkiiye ulaşmış.Ben,Barbar ve Sezo kuzeyden güneye hareketle Svetlojarsk'a giriyoruz.Orada tüm ekip toplanıp tekrar Cherno ve Airstrip civarına ilerlemeyi düşünüyoruz.

Bu sırada Barbar hastalanıyor ve Svetlojarsk'ta onu iyileştirmek için biraz dolanıp malzeme arıyoruz.Öğreniyoruz ki hastalıktan kurtulması için,toksinleri temizlemesi için en doğru yol kusması.Tıkabasa yiyecek ve içecek yiyen Barbar sonunda kusuyor ve rahatlıyor.Hastalık ibaresi yok oluyor.

Rify,Lumbermill ve Nizhnoye sırasıyla geçeceğimiz kasabalar.Hep beraber koşar adım ilerliyoruz. Lumbermill yakınlarında bir sağlık merkezi görünce içeri girip malzeme aramaya başlıyoruz.İçeride bir bankın üzerinde dezenfektan görüyorum ve bende halihazırda bir adet olduğu için bunu başkasının almasını istiyorum.Orc gelip dezenfektana bakıyor.Al diyeceğine yanlışlıkla İç diyor ve adamı dezenfektanı kafaya dikiyor :) Anında kırmızı bir "Sick" yazızı..Orc kimyasal zehirlenmeye maruz kalıyor.Kimyasal zehirlenmelere karşı en etkili yöntem bol su içmek ve kusmak.Nizhnoye'ye kadar son sürat koşup bir kuyu buluyoruz ve Orc patlayana dek su içiyor.Sonunda da kusuyor.Sick yazısının rengi değişiyor ve kayboluyor.Tekrar koşmaya başlıyoruz.

İlk hedef Solnichny..Tekrar harekete geçiyoruz ve Solnichny'de malzeme arıyoruz.Solnichniy'yi biraz geçince aniden Orc yere kapaklanıyor ve bayılıyor.Yapabileceğimiz herşeyi yapıyoruz.Morfin veriyoruz ancak Orc hala baygın..Defib ile şok tedavisi düşünoyoruz ancak defib'te pil yok.Bu kez ben ve Alba sağa sola koşup pil arıyoruz.Yakınlardaki heryere pil bakıyoruz ancak lanet olası pil yok.10 dakika boyunca pil bakıyoruz ama bulamıyoruz.Derken Orc ayılıyor.Hemen ayağa kalkıp Kamyshovo'daki su kuyusuna gitmesi gerek.Koşmaya başlıyor.Eşyalarımı karıştırırken üstümdeki pili görüyorum ve gülme geliyor ansızın.Şimdi onlara pil bende desem ya söverler ya gülerler.Sövmemeleri için söz alıp onlara bende pil varmış diyorum.Söz verdikleri için kimse bişey diyemiyor :)

Kamyshovo'da su içip yine kusan Orc şu an daha iyi.Ancak bu noktada çıkış yapıyor ve biz kalanlar ile Elektro'ya devam ediyoruz. Elektro'da bizden ve zombilerden başka kimse yok.Sezo bir adet Mosin buluyor.Aynı anda ben de karakolda bir M4 buluyorum..Sezo bana Mosin'i getiriyor ve Karakoldaki m4'ü alıyor.ben de Mosin'i alıp elimdeki M4'ü yere atıyorum.Alba ve Barbar M4 için kısa süreli bir kapma yarışına giriyor ama Alba zaten benim eski silahım bu diye alıveriyor yerden.Ben de şarjörleri kendisine veriyorum.

Şimdi sırada Barbar'a silah bulmak var.Elektro'da silah çıkmayacağını anlayıp Airstrip'e yol alıyoruz.Alba Elektro'da çıkış yapıyor.Elektro'da aramıza Section katılıyor ve 4 kişi Airstrip'e gidiyoruz.Section bana Long Range Scope veriyor (LRS). Artık silahım tam istediğim gibi oldu.

Airstrip'e varıyoruz.Ortalık sakin.uzun müddet araştırma yapıyoruz ve Barbar'a da M4 silahı buluyoruz.Bütün eksikliklerimizi tamamlıyor ve bütün üyeler için yeşil askeri bere buluyoruz.Bu bereler artık savaş anında birbirimizi tanımamıza yardımcı olacak aksesuarların başında geliyor.


Eşyalarımızı tamamlıyoruz ve bu noktada çıkış yapıp gelecek günün planlarını yapmaya başlıyoruz.

Gelecek bölüm :  Berezino !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder