GAMER

GAMER

13 Nisan 2014 Pazar

DAYZ STANDALONE - 4.Gün - Bölüm 1

4.GÜN

Barbar ve Çamur Airstrip'ten ayrılıp Kabanino'nun kuzeyindeki Airfield'a gitmeye karar veriyor. Arkadaşları hala Airstrip'te kampta.Barbar ve Çamur yolda Kozlovka ve Pogorevka köylerine uğrayarak yiyecek içecek ihtiyaçlarını karşılıyor. Airfield'a vardıklarında ortalık sakin.Eksik olan malzemeleri aramaya başlıyorlar...

Alba ve Ben Airstrip'te uyanıyoruz.Etrafta sessizlik hakim. Orc hala uyuyor.Telsiz üzerinden yapılan konuşmalar neticesinde Airfield'a gitmeye karar veriyoruz.Barbar ve Çamur ile buluşacağız. Alba ile yola koyuluyoruz. Amacımız Pavlovo'dan biraz geride kalan askeri üsse uğramak ve bulabilme ihtimalimiz olan yeni malzemeleri toplamak. Yürüyoruz. 3 dakika sonra askeri üsse giriyoruz ama tam bir hayal kırıklığı..En ufak işe yarar bir malzeme yok. Zelenegorsk ikinci hedefimiz...Ancak yolda zombilerle karşılaşıyoruz ve tabii ki rahat bir yolculuk yapmamız güçleşiyor. Zombi'den aldığım darbe sonrası kanama başlıyor ve bandaj ile hemen yarayı kapatıyorum.1 dakika sonra ise ekranımda bir yazı beliriyor : "My leg is in pain"...Bu da nerden çıktı şimdi? Status kısmında ne bir hastalık belirtisi , ne bir enfeksiyon.Oyunun bir bugına rastladığımı düşünüyorum.Yola devam ediyoruz. Zelenegorsk sonrası amacımız Sosnovka ve Pustoshka.. Ancak yolumuzu kaybediyoruz ve doğuya doğru gidip Pogorevka'ya varıyoruz.Sonrası ise kolay.Kabanino ve Airfield..

Bu sırada Barbar'da da aynı sorun baş gösteriyor.Ayağında sebepsiz bir ağrı.My leg is painful.Sebebini bilmediğimiz bir sorunla karşı karşıyayız.Yanımızdaki tıbbi malzemeler bu sorunu çözmek için yetersiz.Aslında hangi malzemeye ihtiyacımız olduğunu da bilmiyoruz.

Aramıza yeni bir arkadaşımız katılıyor.Sezo oyuna başlıyor ve Kamyshovo yakınlarında spawn oluyor.Yönlendirmemiz ile Cherno'ya kadar gitmesini sağlamak ilk amacımız. Orc uyanmış ve kampta tek başına kaldığını farkediyor.Takımın bireyleri haritanın dört bir yanına dağılmış vaziyette.

Alba,ben,Barbar ve Çamur havaalanında buluşuyoruz. Barbar ve ben ayağımızdaki ağrının sonradan büyük bir bela yaratmasından korktuğumuz için tedavi olma peşindeyiz. Ama neyle?? Ben hastane bulmaya karar veriyorum. En yakın hastane Cherno'da.Kendime bir yol haritası çiziyorum.Airfield'dan aşağıya doğru inerek önce Kabanino,Pogovo,Pulkovo ve Nadezhdino istikametinden yol alarak Cherno'ya varmak. Ama işler istediğim gibi gitmiyor.Aralıksız yağan yağmur ve zombiler nereye kaçtığımı,koştuğumu bilmeden yön almama sebep oluyor. Orc ile yaptığım telsiz konuşmasına istinaden güneşi baz alıp sürekli aynı istikamete gidiyorum.Arada biraz zombi kapışması ve yağmurdan saklanmak derken yön duygum tamamen kayboluyor.Bulutlar güneşi kapatıyor ve ben çılgınca koşmaya başlıyorum.Bilmediğim kasabalardan bilmediğim istasyonlardan geçiyorum.En son gördüğüm şey deniz. Bir yandan halime gülüyorum,bir yandan sinir içindeyim,bir yandan da arkadaşlarıma nerede olduğumu söyleyemiyorum.Ucunda ağır makara malzemesi olmak var. Rify ile Solnichniy arasındayım..Şöyle anlatayım ; Türkiye haritasına göre İstanbuldan koşup Antalya civarına gitmek isteyen ben Gaziantep civarından çıkıyorum.

Gelecek bölüm : Büyük buluşma...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder