GAMER

GAMER

16 Nisan 2014 Çarşamba

DAYZ STANDALONE - 7.GÜN

Elektroda etraf oldukça sakin.Ana cadde üzerindeki itfaiye binasının karşısında bir apartmandayım.Dışarı çıkıyorum ve etrafı kolaçan etmeye başlıyorum.Aklımdaki tek şey güzel bir silah bulmak.Birkaç zombi saldırısını balta ile geçiştiriyorum ve evlere girip çıkmaya başlıyorum.Sahildeki binalara kadar inip her yeri arıyorum.Bulabildiğim bir şey yok.İleride olası saklanma ve pusu bölgeleri için tırmanılabilecek merdiven ve yapıları aklıma not ediyorum.Sahilden tekrar yukarı çıkıp şehrin içlerine ilerliyorum.Hurdaya çıkmış iki adet polis arabasını gördükten sonra karakola yakın olduğumu anlıyorum.Ve evet..işte orada sarı karakol binası. İçeri girip üst katlardaki malzemeleri toluyorum.Çatıya çıkıyorum ve yerde tüm ihtişamı ile bana bakan Mosin'i görüyorum.yere yatarak sürünüp Mosin'i alıyorum.Tam içeri girerken beni neden almadın diye hüzünle yerde yatan SKS'yi görüyorum.Üzgünüm SKS , senin dürbününde menzil çok az.

Takımın hepsi Elektro'da. Tekrar 6 kişiyiz. Karakol binasında toplanıyoruz.Sağı solu arayıp yemek-içecek gibi temel malzemeleri toplamaya çalışıyoruz.Durumu iyi olan Sezo dağlara çıkıp gözcülük yapmaya başlıyor.Ben de Long Range Scope takılmış Mosin ile karakol binasının tepesinde gözcülük yapan Sezo'ya destek oluyorum. Sezo arada "dağlardayım he bilginiz olsun" diyor. Bu sırada telsizden bulunanlar,lazım olanlar neler şekilnde bir muhabbet dönüyor.Onu buldum bunu buldum o lazım bu lazım konuşmaları esnasında ben gözcülük yaparken birini görüyorum..

- Dışarıda biri var dağlarda yatıyor kim o ? Mavi askeri bereli biri var beyler kim o bizden mi dağlardaki?

Sessizlik..

Tek el mosin sesi ..Ateş ediyorum.

S-Benim o bennnnnnnnnnnnnn !!!

Sezo is dead. Bu kez Friendly Fire (FF) benden çıkıyor ve Sezo'yu öldürüyorum.Üzgünüm tabii ki ama yapacak bir şey yok.Tek yapabileceğimiz arkadaşımızın cesedini korumak ve gelip eşyalarını almasını sağlamak.Nitekim öyle yapıyoruz ve yakında doğan Sezo gelip eşyalarını hemen topluyor.FF krizi kısa sürede çözülüyor ve neşemiz yerine geliyor.

Artık mağduru oynamaktan sıkılan ekibimiz Elektro ile Kamyshovo arasında pusu atmaya karar veriyor. Kamyshovo yakınlarında kayalıklara çıkan ekipten Barbar bug kurbanı olup kayalıklara gömülüyor ve tekrar ölüyor.Yakınlarda doğup yanımıza gelmeye çalışıyor.Bug yüzünden eşyaları kayıp...Bu esnada takımda ufak çaplı su ve yiyecek krizi başgösteriyor. Barbar gelene kadar Kamyshovo civarı iyice araştırılıyor.Kamyshovo karşsındaki ufak adacıklarda Barbar'a Mosin buluyoruz.Barbar da geliyor ve silahını alıyor..Bu kez bug beni yutuyor.Kayalıklarda yerde yatarken adamımın zıpladığını söylüyorlar ancak yaptığım tek şey titreyen ekrandan kurtulmak için ileri doğru koşmak. Ben de bug kurbanı oluyorum ama yakında doğup koşarak silahlarımı teçhizatımı geri alıyorum.Öldüğümde ve eşyalarımı almak için geri geldiğimde eşyalarım arasında birkaç yemek ve su kayıp.Arkadaşlara afiyet olsun :) Ancak yemek olayını halletmek üzere hemen Elektro'ya gidip yiecek -su topluyoruz ve geri geliyoruz..

Artık tamamız. Pusu için gerekli yerlere yatıyoruz.Kalabalık bir server bularak beklemeye başlıyoruz.İlk kurbanımız ( belki de bugünkü son ) 3 dakika sonra benim Mosin dürbününe takılıyor.Koşarak gelen bir yeni doğan..Amacımız biraz eğlenmek. Yenidoğan ağaçların arasında kayboluyor.30-40 saniye sonra tekrar menzilime giriyor ve artık bize çok yakın.Assault takımı aşağıda ve amacımız önüne çıkıp gelen kişiyi esir almak.Ancak bu esnada yine standart karışık telsiz konuşmalarımız başlıyor.

Orc- Kaçıyor kaçıyor
Sezo- vur onu vur
Ben- hayır vurmayın ya esir almaya çalışalım

Bu esnada adam benim menzilimden çıkıyor ve ne olacağını izlemek için aşağı inmeye çalışıyorum.Bilin bakalım ne oluyor?Kayalar ve bug beni ikinci kez yutuyor..Ölüyorum.Sonrası benim için sadece bir telsiz konuşmasından ibaret..Alba - A , Orc - O , Barbar -B, Sezo - S, Section - SE,Ben AL

O- Shut the fuck up !
AL- hahahhaha lan Orc :)
O- Biri sıkıyor bana biri sıkıyor
B- Nerden
A- birileri geliyor buraya iki kişi , beni gördüler
S- Yolda koşan kim?
SE- Çantalı kim?
O-Vuruldum ben unconscious oldum.
AL-Benim cesetteki defibi alın Orc'u kaldırın beyler.
A-Ben senin ceseti koruyorum adamlar geliyor saklandım kayaların arkasına.
S-Bi susun bi saniye mavi çantalı kim
O-Ben mavi çantalıyım ama yerde yatıyorum
A-Biri geliyor buraya ...

Tatatataa..M4 ile birini tarayarak öldürür Alba..diğer kurban 1 metre ötesinde ancak telsiz konuşmaları karman çorman.Ekipte tam bir panik havası.Dile kolay ilk sıcak yakın çatışma.

O-beyler....
SE-Abi yerde yatan kim
S-Biri geldi bana baktı ben ona baktım sıkmadım bile bizden biri diye ben de öldüm...
A-....
O-Beyler
AL-Sakin olun beyler inin Alba'ya yardım edin adam gelmiş
B-Ben yerimdeyim çıkamam Mosin var
SE-Bu yatan kim..

dan dan dan !! Barbar is dead..FF No : 2 , vuran Section.
Unconscious Orc is dead.
Alba is dead..
Sezo is dead.
Lopo is already dead (Lopo ben oluyorum)

Kalan kişi Section.Bir kısa çatışma daha resmen maskeli altılar kıbrısta isimli dangalak bir filme konu olacak şekilde burada sona eriyor .

Olay mahaline geç te olsa varan ben,yerde yatan 3 cesetten birinde tam set buluyorum.Sonradan anlayacağım ki Alba'nın cesedinden malzemeleri tamamen topluyor ve hızla oradan uzaklaşıyorum.Daha sonra Barbar ve Sezo ile buluşarak Krasnostave ve Olsha arasındaki havaalanına giderek yaralarımızı sarmaya çalışıyoruz.Ancak fazla bir malzeme toplayamıyoruz.Bakalım ekip tekrar nerde nasıl toplanacak ve geçmiş hatalardan artık adam akıllı dersler çıkarabilecek mi?

Gelecek Bölüm - Level Up !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder