GAMER

GAMER

26 Nisan 2014 Cumartesi

DAYZ STANDALONE - 9.GÜN

Bugünkü yolculuk neredeyse haritanın en batısından en doğusuna uzanan çok uzun bir yolculuk olacak. Yaya olarak koşacağımız bu yol gerçek saat ile neredeyse 40 dakika sürecek. Yoldaki molaları ve olası zombi saldırılarını göz önüne alarak tahmini varış süremiz bu. Yola koyuluyoruz.Ancak bazılarımız çoktan yola koyulmuş bile. Birbirimizden ayrı da olsa amaç aynı : Berezino'ya varabilmek.

Berezino yolculuğu uzun sürse de sonuçta hedefe varıyoruz. 2'li gruplar ya da tekli olarak ta olsa Berezino'dayız.Kuyunun başında toplanıp şişene kadar su içiyoruz ve mataralarımızı dolduruyoruz.Yüksek bir bina bulup gözetleme için çatısına çıkmayı düşünüyorum.Tabi beni koruması için de yanımda M4'ü olan bir arkadaş iyi olur.Barbar,Alba ve ben bir çatıya çıkıyoruz. Orc ve Section hemen yan binamızdaki çatıya çıkıyor.Sezo ise iki katlı bir evin içinde pusuya yatıyor.Etraf olabildiğince sessiz.Şimdilik...

5-6 dakika sonra Berezino'da inşaat alanından bize doğru biri yaklaşıyor.Sırtındaki silaha bakınca anlıyoruz ki ganimet var.Mermi,yiyecek veya su.Ne olursa olsun bizim olmalı.Oyunda pek yiyecek sıkıntısı olmasa da bazen ciddi manada sömürülmüş serverlarda muhtaç kaldığımız zamanlar oluyor.Neyse. Ben Mosin ile adama sıkmayı düşünüyorum.Takıma ateş edeceğimi bildirip onay aldıktan sonra bir el ateş ediyorum.Adamı ıskalıyorum.Tekrar ateş ediyorum tekrar ıskalıyorum.Sıfırlama ayarından şüpheleniyorum.200 metre olarak ayarlayacağım sırada adam kayboluyor.Bir süre gözetlemeye devam ediyoruz ancak adam piyasada yok.

Bekleme süresince Barbar çok uzakta 3 kişilik bir grup görüyor ancak hemen gözden kayboluyorlar. Alba da şehir içinde birini görüyor ancak binalar arasında kaybolup gidiyor.Kaybettiğimiz 5. adam. Sezo da iki katlı evden çıkıp yanımıza geliyor.Şimdi herkes çatıda.Orc bu noktada çıkış yapıyor.

Sıkıntıdan zombilere ateş  ediyoruz ve epey bir aylak temizliyoruz. Bu esnada Alba'ya benim Mosin'i veriyorum ve ben de onun SKS'sini alacağım ancak oyun sağolsun benim Mosin'i yutuyor. Silah resmen yer yarıldı içine girdi deyimini onaylarcasına yok oluyor.

Sezo birini gördüğünü haber veriyor ve adamın girdiği ev az önce Sezo'nun çıktığı ev.Ben de Mosin'i kayebtmenin hayal kırıklığı ile cebimdeki CR75 silahını çıkarıp eve girmeye karar veriyorum.Zira ölsem de kayıp büyük olmayacak.Sadece ben,biraz yemek ve bir CR75...Eve giriyorum.İçeride ses yok.Çatıdan evi gözetleyen arkadaşlarım var ve adam evden çıksa kesin görürüz.Anlıyoruz ki adam bu noktada oyundan çıkıyor. Kaçırdığımız 6.adam... Bereketli sandığımız Berezino topraklarını terkedip Kamyshovo girişine pusu atmaya karar veriyoruz.Çamur da Berezino'da bize katılıyor. Tekrar 6 kişiyiz.

Kamyshovo yolculuğu başlıyor ve yolda pek bir tehlike yaşamıyoruz.Sezo öncü olarak Elektro'ya kadar gidiyor ve benim için silah arıyor.Ancak şansım yaver gidiyor ki Sezo'ya gerek kalmadan bir adet Mosin buluyorum.İşte benim cici silahım.

Gelecek bölüm : Kaymshovo'da Hareketli saatler.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder