GAMER

GAMER

12 Nisan 2014 Cumartesi

DAYZ STANDALONE - 2.Gün

2.GÜN

Gemiden düşüp ölmemin üstünden bir gün geçmiş.Aramıza Orc ve Alba katılıyor.Amacımız belli bir yerde toplanmak.Toplanma merkezi olarak kendimize Elektro'yu seçiyoruz. Bu kez biraz daha deneyimliyiz.Artık yüksek yerlerden uzak duruyoruz.Dört kafadar haritanın dört ayrı noktasında yaşam mücadelemize başlıyoruz.

Herkes google üzerinden bir dayz haritası açarak veya akıllı cep telefonlarından izurvive programını kullanarak nerede olduğunu anlamaya çalışıyor.Kimimiz Kamyshovo'da,kimimiz Tulga'da,kimimiz ise Rify'de arkadaşının cesedinin başında.Ben ise anlıyorum ki Solnichniy'deyim. Elektro için denizi sol tarafıma alıp ilerlemem lazım.Yönettiğim karakter 5 yaşındaki bir çocuk gibi sürekli olarak acıktım ve susadım diyor.Kendi kafama sıkmayı hayal ediyorum ama nasıl?Silah bulmak şu an benim için bir rüya.

Elektro'ya varana kadar çeşitli evlere girip çıkıyorum.Konserve,bozulmamış meyveler,balta,ilk yardım çantası,bant(?),kola,şapka,gözlük ve çanta buluyorum.Daha sonra bir adet avcı yeleği bulup sırtıma geçiriyorum.Elimde balta ve artık zombilerden korkum yok.Üstüme atlayan zombileri maksimum iki balta darbesi ile yere seriyorum.Elektro'ya az kaldı.Barbar benden önce oraya varıyor.Hemen ardından ben buluşma noktasına varıyorum ve o da nesi? Silah buluyoruz.Elimde tüm ihtişamıyla bir adet uzun namlulu,bizlerin deyişiyle 'çifteli' duruyor.Ona bakıyorum,kokluyorum,öpüyorum.Mermi de buluyorum ve artık tam bir ölüm makinasıyım.Beni kimse tutamaz.

Orc da geliyor ve kendisini karşılıyoruz.Bulunduğımuz binanın tam karşısında bir kilise var.Alba'ya kiliseyi bulmasını söylüyoruz ve beklemeye başlıyoruz.Alba geldim diyor ve kiliseye inip buluşmaya çalışıyoruz.Ama Alba içerde yok.Haydaa!Nasıl olur derken server değiştirip tekrar kontrol ediyoruz.Hayır Alba hala yok.Kafayı yiyeceğiz.Başka kilisede olduğunu düşünüp tam kilisenin karşısındaki evi tarif ediyoruz;
-alt katta 7 adet  pencere var di mi Alba?
-evet evet.3 tanesi kapının solunda 4 tanesi sağında.
-evet aynen.ama sen yoksun.
-allah allaaaaah ..

Birkaç dakika sonra Alba'nın rusçasının bozuk olduğunu anlıyoruz.Elektro diye gittiği yer bambaşka bir yer.Gülüp makaramızı yapıyoruz ve Alba'yı bekliyoruz.Sonunda geliyor.Hemen etrafı dolaşıp işe yarar malzemeler aramaya başlıyoruz.Zombiler yakamızı bırakmıyor ve birçok kez yaralanıyoruz.Alba elinde bandaj ile medic gibi bir oraya bir buraya koşuyor. Biraz nevale toplayıp su kuyusunun etrafında toplanıyoruz.Kimisi matarasını dolduruyor,kimisi kana kana su içiyor.Su zehirlenmesine yakın noktalarda su içmeyi bırakıyoruz. Diğer server'daki iki arkadaşımız Section ve Çamur aramıza katılıyor.Artık 6 kişiyiz.Adeta mini bir ordu.Orc bu noktada çıkış yapıyor ve biz yolumuza 5 kişi devam ediyoruz.

Artık haritadaki şehir isimlerine aşinayız.Bizden daha deneyimli olan Çamur bizi Airstrip'e götürmek istiyor.Peşine düşüyoruz.ilk hedef Cherno ve sonrasında Airstrip.Uzun sayılabilecek bir koşturma sonunda askeri kamp ve ufak bir havaalanının yanyana olduğu Airstrip-Balota yakınlarına varıyoruz.Binaları araştırdığımızda bize bir rüya kadar uzak olan envai çeşit mermi,silah,yiyecek,çanta,helmet tarzı eşyalar buluyoruz,ağzımız kulaklarımızda. Mini ordumuz gitgide ölüm makinalarına dönüşüyor.

2.gün güzergâhı ;


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder